Preguntes freqüents

Quan es paga la quota de soci?

Els rebuts es giren aproximadament al mes de febrer i es renoven automàticament cada any.

Sí! El preu de la primera quota com a nou soci tindrà un cost proporcional als mesos que faltin fins a la renovació de les quotes (al febrer de cada any), fins a un màxim de 6 mesos.

Entra en vigor en el moment de confirmació de la vostra alta com a soci/sòcia i un cop formalitzat el pagament de la quota corresponent. Seguirà sent vigent sempre que es renovi la quota anualment.

Si optes per les modalitats de quota Reduïda caldrà que en finalitzar el formulari d’alta ens enviïs una fotocòpia del teu DNI / NIF / NIE per acreditar l’edat per correu electrònic a socis@bacc.cat.

Si optes per les modalitats de quota Familiar caldrà que en finalitzar el formulari d’alta ens envieu una fotocòpia de la pàgina resum del vostre llibre de família amb les dades personals dels altres membres (noms, cognoms i DNI / NIF / NIE) per correu electrònic a socis@bacc.cat.

Si optes per les modalitats de quota que inclouen assegurar la bicicleta contra el robatori (Plus + Robatori o Tot Risc) caldrà que en finalitzar el formulari d’alta ens enviïs una fotocòpia del resguard de compra de la bicicleta i de les seves dades (model, número de bastidor…) per correu electrònic a socis@bacc.cat.

Els canvis en les teves dades o en la modalitat de quota caldrà que ens els notifiquis a través del formulari de notificació de dades o de quota o per correu electrònic a socis@bacc.cat.

Només caldrà que t’acreditis amb el teu carnet virtual BACC.

Envia’ns un correu electrònic a socis@bacc.cat explicant el sinistre i et posarem en contacte amb la gestoria, on s’encarregaran de tots els tràmits.

Ho pots fer a través del formulari de contacte o enviant-nos un correu electrònic sol·licitant la baixa a socis@bacc.cat

Per qualsevol dubte o pregunta, us podeu posar en contacte amb nosaltres a través del formulari de contacte, al correu electrònic socis@bacc.cat