Segons Narváez, aquesta mesura “millora la fiabilitat i la tranquil·litat per a la immensa majoria d’usuaris”. El rebut electrònic forma part del pla de millora del Bicing, que ja es va començar a aplicar amb un increment de furgonetes que reposen bicicletes i evitant el sobreescalfament de les estacions.

Una altra novetat és la pròxima obertura del centre d’atenció al client, control de les estacions i de reparació de bicicletes a la cantonada entre els carrers Castella i Bolívia, prop de la zona de Glòries i del 22@ del districte de Sant Martí. El centre se situarà en una nau d’uns 2.000 metres quadrats i pot permetre tancar l’actual de Cornellà de Llobregat.

Les pròximes accions per millorar el servei que es començaran l’any que ve seran l’obertura de 40 estacions, per reforçar les més cèntriques, i el reforç del sistema informàtic. Narváez ha defensat el cost del servei per a l’usuari, que l’any que ve es preveu apujar a 30 euros anuals, ja que l’abonat “sap que costa molt més de 30 euros”.

La principal font de finançament del Bicing són els beneficis de l’Àrea Verda d’aparcaments. El servei de bicicletes ja ha arribat a totes les zones de la ciutat amb un pendent inferior al 4%, on se situen 390 estacions, i és a punt d’arribar als 180.000 usuaris, a un ritme d’unes 150 altes i 15 baixes al dia.

Veure article original

Veure informació a la web del bicing

]]>