La mala implantació del Bicing està potenciant que els ciclistes circulin indiscriminadament per les voreres. El motiu: l’Ajuntament de Barcelona no ha fet prou segurs els carrers que els ciclistes han de compartir amb els cotxes limitant la velocitat dels últims a 20, màxim 30 km, carrils bici segurs, etc. El resultat: els ciclistes incívics es fan amos de la ciutat i posen en perill la seguretat dels vianants i deixen malament la resta del col·lectiu ciclista. El pobre vianant és qui en pateix més les conseqüències. Tota millora per a la bicicleta no ha de ser mai un perjudici per als vianants. S’ha de comptar amb els comerciants de bicicletes i contribuir a fer que tot municipi sigui més segur i reduir l’abús que es fa actualment del cotxe. Aquest abús és el responsable de molts accidents, alguns de mortals, i de malalties respiratòries. Qui de nosaltres vol veure com el seu fill o filla ha estat atropellat per un boig que circulava a 80 km per ciutat? Ja és hora de fer la feina ben feta!

Veure article original

]]>