Això serà possible gràcies a la moderació del trànsit: la planificació de la mobilitat a l’interior del campus tindrà com a objectiu principal el d’evitar el màxim de desplaçaments privats motoritzats, potenciant el desplaçament de l’oferta de places d’aparcament cap a l’exterior de les zones més transitades.

A més d’un pla d’aparcaments per bicicletes que inclouen te tipus tancat, es proposen mesures com la d’un projecte de lloguer de bicicletes als estudiants (com el projecte Bicicampus que el BACC està duent a terme a UB i UPC), i un de bicicletes públiques en col·laboració amb l’Ajuntament de Cerdanyola.

Cal ressaltar que totes les mesures propostes es troben detallades en fitxes, que a més inclouen pressupost i organismes implicats. El PDM de la UAB és el punt de partida, a partir del qual podrem continuar treballant dins el procés participatiu i concretar en detall cadascuna de les accions proposades.

Aquí pots consultar el document de propostes.

Aquí pots consultar la presentació del pla. 

 

]]>