que finalitza al març 2017.
El Bicing, que representa el 30% dels trajectes en bici a Barcelona, ha estat la primera experiència d’ús de la bicicleta com a mitjà de transport per a moltes persones. Volem que continui sent una peça clau de la mobilitat ciclista de Barcelona.
Des del BACC hem preparat un monogràfic sobre el servei del Bicing, que entenem com un servei més de transport públic:
- Anàlisi econòmica (ajuntament, abonats i proposta de tarifes)
- Efectes sanitaris i socioeconómics
- Relació i comparació de costos amb la resta de serveis de transport públic
- Convivència amb la bicicleta privada
- Abast i dimensió: a tots els barris de Barcelona?
- Quins models de Bicing hi ha en altres ciutats?
- Propostes de futur
Quin Bicing volem? Digues la teva!
Presentació i taula rodona 14 de febrer, 18.30 Espai Jove La Fontana Carrer Gran de Gràcia, 190 Metro FontanaSi no vas poder acudir a la xerrada, aqui pots descarregar el monográfic Bicing del BACC i la presentació. Gràcies!]]>
Hola. Si ya tenéis preparado el monográfico, ¿podríais compartirlo? Quizás no todos los interesados podamos ir al evento a decir nuestra opinión. ¡Gracias!
Sí, estábamos puliendo unas comas: http://bit.ly/Bicing2017
Al districte de Sarrià només hi ha bicicletes a primera hora del matí. Milers d’estudiants de universitats i escoles no poden fer ús cosa q alleugeraria molt el trànsit. I els educaria en el seu ús des de joves.
D’altra banda las bicis elèctriques tenen sentit a districtes com aquest i no a planers com ara l’Eixample.
Fà 2 setmanes que sóc usuari, sempre faig la mateixa ruta de dilluns a divendres, i he pogut constatar el següent:
Entre les 20:30 i iles 21:15, les estacions de la Diagonal, entre Numàcia i Francesc Macià, estan buides, i les estacions properes a la Sagrada Familia estan plenes.
Pot ser no porto massa temps amb el servei, però la sensació és que cal millorar la logística de de distribució.