La Paeria edita una guia per promocionar l’ús de la bicicleta a la ciutat

Inclou un plànol amb els carril bici i els itineraris urbans

Sirvent – Paeria | lleida L’Ajuntament de Lleida ha editat una nova guia de la bicicleta de la ciutat amb l’objectiu de promoure l’hàbit de circular en bici pels seus beneficis sobre la salut, el medi ambient i la mobilitat. La Paeria ha editat un total de 3.000 unitats de la guia ‘A Lleida, belluga’t amb pedals’, que respon a una petició de la Bicicleta Club de Catalunya, BACC, una entitat sense ànim de lucre formada per persones usuàries de la bicicleta, que representa els interessos dels i de les ciclistes i que està formada per 5.000 socis, simpatitzants i voluntaris.

La guia de la bicicleta de Lleida inclou el plànol de la ciutat amb el carril bici existent, un total de 33 quilòmetres, i els que estan projectats, els itineraris urbans recomanats, les zones on la velocitat està limitada 30 km/h i els punts on hi ha aparcaments per a bicis. Així mateix, s’ubiquen en el plànol les seus dels transports públics i els itineraris dels autobusos. A més, es poden trobar diversos consells a l’hora d’utilitzar la bicicleta, com els beneficis que comporta desplaçar-se amb aquest transport, com iniciar-se en bici urbana, consells per circular amb seguretat, el transport de bicicletes als trens i autobusos, les característiques i adreça del centre BTT de Lleida i 13 rutes recomanades per Turisme de Lleida.

Contacta a BACC LLeida aquí: lleida@bacc.info

Veure la notícia complerta aquí. Inclou vídeo amb intervenció del BACC

Veure la guia en pdf

lleida_guia_1.jpg lleida_guia_2.jpg