El diumenge 23 de gener a partir de les 10 hores vine a gaudir en famĂlia de tallers per a la Bicicleta i una Bicicletada al barri de Sant Antoni de Barcelona.
- A les 10 h CamĂ Amic i l’Aula Ambiental de la Sagrada FamĂlia organitzen tallers per incentivar l’ús de la bici en els mĂ©s petits, un taller de manteniment i mecĂ nica amb Velociutat (un taller ubicat al propi barri de Sant Antoni) i un punt de trobada amb per conèxier el Bicicleta Club Catalunya, tambĂ© estarĂ el BiciBĂşs Eixample i Kleta. Aprofita per participar, fer xarxa i conèixer projectes i entitats de la Bicicleta que estan ben a prop teu!
- A les 12 hores sortirà la ja tradicional Bicicletada que recorrerà els carrers de Sant Antoni per la calçada i amb el suport de la Guardia Urbana. Consulta el recorregut a la web de Camà Amic i no oblidis que les primeres cent persones que arribin a l’esdeveniment rebran un petit obsequi.
Gaudeix del matĂ amb una passejada cĂvica, tranquil·la i segura pels infants i per a tothom.
Salut i molts pedals!