Taques i funcions

• Comunicació a través de mitjans de comunicació, internet, xarxes socials i altres.

• Atenció telefònica i per email de les inscripcions.

• Gestió dels recursos de la biciescola, el club i els voluntaris, seguiment i avaluació: monitors, proveïdors, col•laboradors, renovacions i enviaments periòdics.

• Tasques administratives de l’entitat.

Perfil

Dona / home de 25 a 45 anys.

Bilingüe castellà/català i nivell mitjà d’anglès.

Experiència de 2 anys en una posició similar.

Experiència en comunicació i atenció telefònica/email.

Titulació en administració, periodisme, comunicació, i/o gestió de projectes socioeducatius.

Ofimàtica: word, excel, outlook, ppt, access, MSProject, xarxes socials i web 2.0.

Es valorarà

Formació en comunicació, periodisme, marketing, administració o relacions públiques.

Formació i/o experiència en treball a entitats sense ànim de lucre relacionades amb la salut, l’activitat física, el medi ambient, les persones grans i/o la dona.

Elevat coneixement de les eines informàtiques i de processos d’inscripció a activitats.

Capacitat comunicativa, organitzativa, dinàmica, empàtica, metòdica i responsable. Motivació per a treballar per a la bicicleta com a transport i usuari/ària habitual.

Condicions

• Contracte laboral 37,5 hores/setmana fins al setembre 2010, per baixa maternal. Prorrogable en funció de vàlua.

• Incorporació al gener. 1 mes de prova.

• Salari segons barems interns de l’entitat.

]]>