Benvolgut/da

Ens plau informar-te d鈥檃lgunes novetats d鈥檃quest 2019:

Enguany l’associaci贸 actualitzar脿 les quotes, s贸n m茅s de 5 anys sense modificar-les. En un entorn d’inflaci贸 constant, no tenim m茅s remei que actualitzar les nostres quotes i adaptar-les a les necessitats de l’entitat. Aix貌 es tradueix en la implantaci贸 d’un nou programa per millorar la gesti贸 dels socis/es i nova web.

Actualitzem els preus de les quotes

Noves quotes 2019

Quotes individuals:

• Quota Individual B脿sica: Quota anual de 29鈧
    • Responsabilitat civil 鈥渁 tercers鈥 fins a 150.000鈧 de cobertura + defensa en cas de sinistre
    • Ens ajudes a desenvolupar els nostres projectes!
  • Quota Individual Plus: Quota anual de 55鈧
    • B脿sica + indemnizacions per danys propis + assist猫ncia legal i en viatge
  • Quota Individual Plus + Robatori: Quota anual de 65鈧
    • Plus + asseguran莽a robatori
    • Preu v脿lid per a bicicletes valorades cap a 500鈧
  • Quota Individual Tot Risc: Quota anual de 85鈧
    • Plus + robatori + danys a bicicleta en cas de sinistre

Quotes redu茂des:
Per a menors de 25 anys o majors de 65 anys. El preu redu茂t s鈥檃plica autom脿ticament, aportant DNI/NIE o passaport per acreditar l鈥檈dat.

• Quota Redu茂da B脿sica: Quota anual de 22鈧
  • Quota Redu茂da Plus: Quota anual de 45鈧
  • Quota Redu茂da Plus + Robatori: Quota anual de 56鈧
  • Quota Redu茂da Tot Risc: Quota anual de 76鈧

Quotes familiars:
Inclouen tots els membres d鈥檜na mateixa unitat familiar: cal aportar llibre de fam铆lia o justificaci贸 parella de fet, i residir al mateix domicili.

L鈥檃mpliaci贸 de quota en les modalitats Plus, Plus + Robatori i Tot Risc 茅s flexible i es pot triar nom茅s pels membres interessats (no havent de ser tots els membres de la unitat familiar i podent-se combinar les modalitats).

• Quota Familiar B脿sica: Quota anual de 45鈧
  • Quota Familiar Plus: Quota anual de 45鈧 + 27鈧 extra per cadascun dels membres a afegir
  • Quota Familiar Plus + Robatori: Quota anual de 45鈧 + 37鈧 extra per cadascun dels membres a afegir
  • Quota Familiar Tot Risc: Quota anual de 45鈧 + 57鈧 extra per cadascun dels membres a afegir

T’estalvies diners a la renda del 2018

Per altra banda, aquest any, quan realitzis la declaraci贸 de la renda del 2018, gaudir脿s directament de les deduccions de l’any 2018 a la teva donaci贸 o quota de soci/a.

Les deduccions s’aplicaran directament a la teva declaraci贸.

Per a les entitats declarades d’utilitat p煤blica i acollides als incentius fiscals de la Llei 49/2002, d’acord amb l’article 17, donen dret a practicar deduccions, entre d鈥檃ltres:

• Els donatius i donacions en efectiu i en esp猫cie

Les deduccions a nivell estatal des del 2017 s贸n:

• A efectes del IRPF:

Les persones f铆siques que efectu茂n donacions i aportacions a aquests tipus d鈥檈ntitats, tindran dret a deduir de la quota 铆ntegra els seg眉ents percentatges de deducci贸:

• Fins a 150 euros …………………….. 75 % de deducci贸
  • Resta base de deducci贸 ………….. 30 % de deducci贸

Treballem per a vosaltres i us agra茂m la col路laboraci贸 de tot cor.

Nou programa de gesti贸 i nova web

En breus posarem en marxa un nou programa per a la gesti贸 dels socis/es que ens permetr脿 agilitzar tots els processos i l鈥檃tenci贸.

Tamb茅 estem treballant per millorar i actualitzar la web perqu猫 sigui m茅s accessible i senzilla per a tothom.

Estem a la teva disposici贸

Per a qualsevol aclariment o informaci贸 que puguis necessitar, pots trucar-nos al seg眉ent tel猫fon 684 457 866 i demanar per l鈥橝dri脿, o b茅 enviar-nos un correu a bacc@bacc.cat i nosaltres ens posarem en contacte.

Aprofitem per agrair-te la teva confian莽a i el suport al Bicicleta Club de Catalunya. Amb la teva col路laboraci贸, podem continuar promocionant la bicicleta i defensant els drets i deures dels ciclistes arreu del territori.

Ben cordialment,

Junta del BACC