Preguntes freqüents

  • Quan és paga la quota de soci? Els rebuts es giren a final del mes de març i es renoven
    automàticament cada any.
  • Em puc fer soci/sòcia tot l’any? Sí! El preu de la primera quota com a nou soci tindrà un cost proporcional als mesos que faltin fins a la renovació de les quotes (al març de cada any), fins a un màxim de 6 mesos.
  • Quan comença a cobrir l’assegurança? Entra en vigor en el moment de confirmació de la vostra alta com a soci/sòcia i un cop formalitzat el pagament de la quota corresponent. Seguirà sent vigent sempre que es renovi la quota anualment.
  • Com ho acredito per gaudir d’una quota Reduïda? Si optes per les modalitats de quota Reduïda caldrà que en finalitzar el formulari d’alta ens enviïs una fotocòpia del teu DNI / NIF / NIE per acreditar l’edat per correu electrònic a socis@bacc.cat.
  • Com ho acredito per gaudir d’una quota Familiar? Si optes per les modalitats de quota Familiar caldrà que en finalitzar el formulari d’alta ens envieu una fotocòpia de la pàgina resum del vostre llibre de família amb les dades personals dels altres membres (noms, cognoms i DNI / NIF / NIE) per correu electrònic a socis@bacc.cat.
  • Com asseguro la meva bicicleta contra robatoris? Si optes per les modalitats de quota que inclouen assegurar la bicicleta contra el robatori (Plus + Robatori o Tot Risc) caldrà que en finalitzar el formulari d’alta ens enviïs una fotocòpia del resguard de compra de la bicicleta i de les seves dades (model, número de bastidor…) per correu electrònic a socis@bacc.cat.
  • Com modifico les meves dades o la modalitat de quota? Els canvis en les teves dades o en la modalitat de quota caldrà que ens els notifiquis a través del formulari de notificació de dades o de quota o per correu electrònic a socis@bacc.cat.
  • Com gaudeixo de les promocions i dels descomptes que m’ofereix bici friendly | bacc? Només caldrà que t’acreditis amb el teu carnet virtual BACC.
  • Què faig en cas d’accident? Envia’ns un correu electrònic a socis@bacc.cat explicant el sinistre i et posarem en contacte amb la gestoria, on s’encarregaran de tots els tràmits.
  • Com em puc donar de baixa de l’associació? Ho pots fer a través del formulari de contacte o enviant-nos un correu electrònic sol·licitant la baixa a socis@bacc.cat

Per qualsevol altre dubte o pregunta, us podeu posar en contacte amb nosaltres a través del formulari de contacte, al correu electrònic socis@bacc.cat o al telèfon ‪637 25 34 82.